S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKA

Můžete nás podpořit

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 200,0 Kč (7,8 €)
do košíku:
Naše cena 740,0 Kč (28,8 €)
do košíku:

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 540,0 Kč (21,0 €)
do košíku:
Naše cena 670,0 Kč (26,1 €)
do košíku:

ANKETA

U našeho zboží preferujete:

kvalitu kvalitu 25% cenu cenu 34% funkčnost funkčnost 35% dostupnost dostupnost 7%

 

 

KONTAKTY

IDEA IMPORT.ante s.r.o.
Tvarožná 82
664 05 , okr. BRNO-venkov
tel: +420...774 663 599
fax: tel. +420...604 514 214
ideaimport@seznam.cz
GPS : 49°11'28.59''N , 16°46'31.55''E

nepřehlédněte !
Tento typ je svým výkonem, stabilizací napětí a příznivé ceně určený především jako zdroj elektrické energie pro rekreační účely (na chatách, zahradách apod.). Stroj je osazený asynchronním bezuhlíkovým (bezúdržbovým) alternátorem se zvýšeným průměrem jádra, tato konstrukce umožňuje srovnávat výkyvy napětí na stejnou úroveň, jako to je u synchronních alternátorů s použitim AVR. Proto je možné
Doporučená cena 7 690,0 Kč
Naše cena 6 990,0 Kč (272,0 €)

Elektrocentrála benzínová 1100W, 2,8HP

 

MOTOROVÉ STROJE / rámové plynové- LPG / NG

technologie HERON

   Konstruktéři strojů HERON se snaží být vždy vpředu. Díky nim proto představujeme novou řadu generátorů spalujících LPG (propan-butan) a NG (zemní plyn). Zároveň tak vycházíme vstříc potřebám a požadavkům našich zákazníků, kteří stále častěji preferují všestranně šetrnější techniku.

Výsledkem konstrukčního snažení je ekonomičtější, ekologičtější a spolehlivější generátor na základu ověřených benzínových motorů HERON jejich přebudováním na plyn. Tato konstrukční změna není pouhou přestavbou benzínového motoru na plyn úpravou karburátoru – byl vyvinut celý nový palivový systém a komplexněpřepracován motor. Ten vyžadoval nová technická řešení, která veškeré části motoru dokonale přizpůsobí odlišným podmínkám při spalování plynu.

Kontrukce OHV, Digitální měřič motohodin, Voltmetr na eletrocentrálách HERON Eletrocentrály HERON fungují na plyn LPG a NG

konstrukce

1.. Motor se vyznačuje snadným startem a bezproblémovým provozem v širokém rozsahu teplot (od -20°C do 50°C) bez potřeby „studeného startu“ s využitím benzínu.

 Tyto elektrocentrály jsou konstruované tak, že vůbec nepoužívají jako palivo benzín, a to ani pro start nezahřátého motoru. Jedinečným konstrukčním řešením směšovače a regulátoru byla dosažena (a důkladně otestováno) schopnost motoru startovat za studena snáze než u benzínových elektrocentrál. Palivový systém je konstruovaný jako uzavřený přetlakový systém, proto je start a provoz bezproblémovější i za vyšších teplot.


2.. Motor je schopný spalovat jak kapalný propan-butan, tak i plynný zemní plyn.
Plynové generátory HERON jsou na trhu jedinečné svou schopností používat oba druhy paliv.

Toho bylo dosaženo patentovanou konstrukcí splynovače a kalibrovaným omezovacím ventilem, který zajišťuje správný poměr paliva ve směsi. Možnost použití zemního plynu jako paliva otvírá možnost výroby vlastní elektrické energie cenově téměř srovnatelné s rozvodnou sítí.


3.. Tyto generátory mají sice porovnatelnou objemovou spotřebu jako benzínové, ale díky nižší ceně plynných paliv se náklady na provoz mohou snížit až trojnásobně!

Plynové generátory HERON jsou ekonomičtější a jejich vyšší nákupní cena se rychle zaplatí nízkými provozními náklady:

Srovnání provozních úspor při použití plynových elektrocentrál HERON Srovnání provozních nákladů elektrocentrál HERON


4.. Plynové generátory jsou podstatně šetrnější k přírodě – emise výfukových plynů jsou až 9x nižší, než vyžadují příslušné normy.

Produkují podstatně menší množství pevných částic ve výfukových plynech než benzínové motory.

5.. A konečně, tyto motory jsou také spolehlivější a mají delší životnost – spalováním čistšího paliva dochází k menšímu opotřebování motoru a lepší lubrikaci.

LPG a zemní plyn neobsahují žádné agresivní sloučeniny, které se velkým dílem podílejí na korozi vnitřních dílů motoru, což prodlužuje životnost dílů jako jsou válec, hlava válce či ventily. Zároveň nedochází k degradaci vlastností motorového oleje a rozpouštění a spalování olejového filmu na stěnách válců. Usazeniny ve spalovací komoře se tvoří v daleko menší míře, než je tomu u motorů benzínových. To vše zvyšuje efektivitu provozu a usnadňuje startování.


YTU1OWI2